Communicatieadvies

Wat is de boodschap van de organisatie? En hoe kun je deze effectief overbrengen aan klanten en medewerkers? CoworkX inventariseert welke traditionele of (nieuwe) online middelen je het beste in kunt zetten om je doelgroep te bereiken en in beweging te krijgen. Vervolgens zorgen we voor een heldere vertaling van dat wat de organisatie graag over wilt brengen naar o.a. website, brochure, personeelsblad, virtueel netwerk, intranet of e-zine. Zodat de doelgroep het begrijpt en ermee aan de slag gaat.



Een 'eigen' stijl in woord en beeld

Het hebben van een ‘eigen’ gezicht en positieve naamsbekendheid zijn van onschatbare waarde voor elke organisatie. CoworkX ondersteunt en coördineert de ontwikkeling van een eigen huisstijl en passende uitingen. Extern en intern, in woord en beeld. Bovendien zorgen we ervoor dat deze uitingen ook worden gezien en gehoord. Zodat klanten en medewerkers direct zien wat de toegevoegde waarde is van de organisatie en er mee vertrouwd raken. Maar ook al weten ze dat, het betekent nog niet dat ze ook in beweging zullen komen. Daar is meer voor nodig. CoworkX ondersteunt daarom ook bij het ‘in gesprek komen’ met klanten en medewerkers. Persoonlijk of virtueel via bijvoorbeeld de website of nieuwere communicatiemiddelen zoals twitter en netwerken zoals facebook. Zodat vraag en aanbod elkaar gemakkelijk kunnen vinden.

CoworkX ontwikkelde al tal van online en offline communicatiemiddelen voor het Midden en Klein Bedrijf, waaronder CLETON & COM, het Louis Bolk Instituut en Improvive, maar ook voor grote organisaties als het Ministerie van VROM en woningcorporatie de Alliantie.